GDPR - NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI WWW.DORALY.RO SI/SAU IN SFERA ONLINE

 



1. CINE SUNTEM ȘI CUM NE PUTEȚI CONTACTA?

DORALY este un parc comercial, având o experiență de peste 34 de ani în dezvoltarea şi facilitarea comerțului angro, cu amanuntul si cash&carry, situat in Afumați, jud. Ilfov. Expo Market Doraly SRL, cu sediul în com. Afumați, Șos. București-Urziceni nr. 31, jud. Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/948/2001, CUI RO5329714, având datele de contact precizate mai jos (în continuare “DORALY”, „Societatea” sau “Operatorul”) prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 („GDPR”) și a prevederilor legale aplicabile în materia prelucrării datelor cu caracter personal.

Această notă de informare descrie de ce și cum prelucrăm datele cu caracter personal și oferă informații privind drepturile dumneavoastră. DORALY acționează ca operator al datelor cu caracter personal, astfel cum este prevăzut de GDPR.

Cu acest prilej, dorim să vă transmitem că protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă o preocupare constantă pentru noi și să vă informăm cu privire la câteva aspecte importante în acest sens.

NE PUTEȚI CONTACTA LA:

Adresa: Comuna Afumați, jud. Ilfov, Sos. București-Urziceni nr.16, pav.P, et.1, biroul nr.1

Site: www.doraly.ro

E-mail: gdpr@doraly.ro

2. CATEGORIILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE ȘI TIPURI DE PRELUCRĂRI

Datele cu caracter personal sunt definite drept orice informații privind o persoană fizică, care o identifică sau pot duce la identificarea acesteia. Politica noastră este de a colecta numai datele cu caracter personal necesare pentru aducerea la îndeplinire a scopurilor previzionate. Astfel, solicităm persoanelor vizate să ne transmită datele cu caracter personal numai acolo unde este strict necesar, pentru scopurile avute în vedere de DORALY.

Principalele date / categorii de date prelucrate de DORALY pot fi, după caz, date precum:

·         In momentul în care vizitați website-ul nostru si/sau paginile noastre pe diverse platforme, este posibil să prelucrăm anumite informații despre browserul și sistemul de operare pe care le utilizați, precum data și ora vizitei, starea accesului (de exemplu, dacă ați putut accesa o pagină web sau dacă ați primit un mesaj de eroare), utilizarea funcționalităților paginii web, termenii de căutare pe care probabil i-ați introdus, frecvența cu care ați accesat paginile web individuale, denumirea fișierelor accesate, volumul de date transmis, pagina web de la care ați ajuns pe paginile noastre web și pagina web pe care ați vizitat-o pornind de la pagina noastră web, în măsura în care ați dat clic pe linkuri de pe paginile noastre web sau ați introdus un domeniu direct în câmpul de introducere al aceleiași file (respectiv, al aceleiași ferestre) al browserului în care ați deschis paginile noastre web, alte date obținute în urma accesării site-ului/paginilor online ale Societății (cum ar fi identificatorul online al persoanelor care accesează site-ul ori paginile Societății, potențiale date primite/colectate prin intermediul platformelor de rețele sociale) - prelucrate in scopurile amintite in Politica de cookies aferentă respectivei/ului pagini/Site și/sau din motive de securitate și în mod special pentru prevenirea și detectarea atacurilor paginilor noastre web sau a încercărilor de fraudă. Identificatorul online al utilizatorilor site-ului, locație, vârsta, sex, etc. se pot prelucra aferent accesării Site-ului si navigării în paginile DORALY pe diverse platforme/rețele sociale. Doraly poate structura datele pe diverse categorii și criterii de interes, conform Politicii de Cookies (disponibilă aici), în măsura în care v-ați acordat consimțământul în acest sens.

  • În contextul completării de către dumneavoastră a unui formular online și/sau contactării prin e-mail, principalele date/categorii de date prelucrate de Societate împreună cu solicitarea dvs. pot fi date precum: i) date de identificare precum nume, prenume, ii) date de contact precum adresă/e de e-mail, număr de telefon, iii) opțiunile dumneavoastră manifestate în cadrul respectivului formular (precum cerere ofertă, opt-in newsletter, acord pentru comunicări comerciale, etc), iv) alte informații ale persoanelor vizate, în măsura în care sunt încărcate de către acestea în formularele de contact.
  • Testimoniale și păreri (feedback) în legătură cu DORALY, potențiale date primite/colectate prin intermediul platformelor de rețele sociale, precum nume utilizator în rețeaua socială, grad de satisfacție cu privire la serviciile și produsele comercializate de Societate sau exprimare simpatii, antipatii, comentarii si păreri, etc.
  • Date aferente măsurilor de securitate IT&C luate de Societate pentru a proteja datele personale în cadrul sistemelor sale, precum adresa IP, log-uri acces.
  • Aferent organizării unor evenimente, concursuri, tombole, acțiuni similare, principalele date/categorii de date prelucrate de Societate pot fi, după caz și în funcție de scopurile asociate prelucrării, date precum: i) nume, prenume, ii) date de contact precum adresă/e de e-mail, număr de telefon, iii) prelucrare imagini foto și/sau video si voce efectuate/înregistrate în cadrul evenimentelor organizate de Societate, posibil și prin publicarea în tot sau în parte a acestora, în măsura în care a fost obținut acordul dumneavoastră în acest sens, iv) vârsta/data nașterii, v) adresa, domiciliul, semnătură pentru participanții declarați câștigători și eventual CNP în scopuri fiscale dacă este cazul, vi) alte date de identificare (din CI/pașaport/act identitate, după caz, pentru câștigătorii premiilor), vii) eventuale informații privind funcția și/sau angajatorul atât pentru participanții la acțiune cât și pentru membrii de familie, după caz, având in vedere condițiile de participare stabilite prin regulamentul acțiunii respective.
  • Aferent secțiunii Cont Chiriaș de pe Site principalele date/categorii de date prelucrate de Societate pot fi, după caz, date precum: i) utilizator și alte date oferite în legătură cu accesarea Contului de chiriaș, ii) date ale reprezentanților persoane fizice ai clienților noștri persoane juridice precum: nume, prenume, date de contact (adresă/e de e-mail, numere de telefon, etc.), funcția/poziție în cadrul companiei, iii) alte date aflate in documente ce se pot regăsi in Cont Chiriaș precum facturi, contracte, regulament de ordine interioară, diverse rapoarte, solicitări de suport, notificări, sesizări, reclamații, etc).

Societatea noastră prelucrează date cu caracter personal în scopurile enunțate în prezenta notă de informare, iar pentru fiecare scop pot fi utilizate una sau mai multe operațiuni de prelucrare a datelor, după caz, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

3. SCOPURILE ȘI TEMEIURILE PRELUCRĂRII

Putem folosi datele personale pentru unul sau mai multe dintre scopurile descrise în această notă de informare. În cazul în care Societatea va prelucra ulterior datele cu caracter personal într-un alt scop decât cele asupra cărora ați fost deja informat și care nu este compatibil cu scopurile pentru care datele au fost colectate inițial/care v-au fost aduse la cunoștință, Societatea va furniza informații privind scopul secundar respectiv și orice informații suplimentare relevante.

Utilizăm datele personale colectate prin intermediul site-ului în principal în următoarele scopuri:

·         Gestionarea relațiilor noastre cu potențialii clienți și clienții existenți, furnizorii, profesioniștii din diverse domenii de activitate, corespondență, oferte, identificarea nevoilor clienților, etc.

·         Prestarea de servicii. Desfășurarea obiectului de activitate al Societății, gestionarea serviciilor prestate, informarea dumneavoastră cu privire la rezultatele serviciilor, gestionarea documentelor necesare in legătură cu prestarea de servicii.

·         Respectarea unor cerințe legale și/sau de reglementare, cum ar fi cele de natură fiscală sau a celor solicitate prin acte normative speciale care reglementează obiectul nostru de activitate, ori, după caz, de arhivare.

·         Pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale și angajamentelor asumate față de dumneavoastră, gestionării solicitărilor precum și sesizărilor/reclamațiilor în legătură cu serviciile noastre, pentru a putea rezolva eventualele aspecte sesizate.

·         Gestionarea riscurilor aflate în legătură cu activitatea noastră, sens în care luăm măsuri de securitate pentru a proteja datele personale, măsuri care implică detectarea, investigarea și soluționarea amenințărilor de securitate. Datele personale pot fi prelucrate ca parte a monitorizării securității fizice sau la nivelul aplicațiilor informatice pe care le utilizăm.

·         Îmbunătățirea activității și serviciilor Societății raportat la clienții și partenerii noștri, realizarea de sondaje, identificarea  potențialelor  probleme  cu  privire  la  serviciile  noastre existente în vederea îmbunătățirii acestora (inclusiv prin realizarea de audituri).

·         Comunicări comerciale. Oferim utilizatorilor care și-au dat acordul în acest sens, informații despre noi, noutăți privind soluțiile și serviciile pe care noi le oferim, informații de interes din domeniul nostru de activitate, inclusiv în legătură cu servicii de tipul celor contractate de clienții noștri sau pentru care aceștia și-au manifestat interesul de a le achiziționa. În conformitate cu legea aplicabilă, folosim detaliile de contact (telefon, mesagerie electronică, email) ale potențialilor clienți/clienților pentru a furniza direct sau indirect informații despre care apreciem că sunt de interes pentru aceștia.

·         În scopul organizării și gestionării unor evenimente. Ulterior acestora, doar în măsura în care v-ați manifestat acordul în acest sens [TS1] și ați completat documentele necesare, putem utiliza datele dumneavoastră în scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare, precum și în scopul promovării activității desfășurate de Societate prin postarea pe internet a imaginilor (foto, video) din cadrul evenimentului organizat de subscrisa sau a declarațiilor, testimonialelor dumneavoastră.

·         Gestionarea potențialelor prejudicii suferite în urma producerii unor situații, precum încălcarea termenilor și condițiilor/încălcarea oricăror reguli aplicabile anumitor situații.

·         Constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. În acest context date se prelucrează și pentru soluționarea eventualelor dispute.

·         Statistici interne.

·         În cazul vizitării site-ului și paginilor noastre, este posibil să prelucrăm unele informații prin intermediul instrumentelor online precum cookies în scopurile amintite în Politica de cookies afișată pe site-ul/pagina în cauză sau alte date personale potențial primite/colectate prin intermediul site-ului ori altor pagini online și/sau provenite din rețele sociale sau alte surse publice digitale pentru a vă putea răspunde la solicitările formulate și/sau pentru prevenirea și detectarea atacurilor paginilor noastre web ori a încercărilor de fraudă.

Temeiurile juridice ale prelucrării au în vedere dispozițiile Regulamentului și actele normative privind prelucrarea datelor cu caracter personal adoptate la nivelul României, prevederile legislației aplicabile în domeniul de activitate al Societății, Codul civil, Codul Fiscal și legislația conexă din domeniul fiscal.

Prelucrarea se întemeiază pe cel puțin una dintre următoarele condiții de legalitate a prelucrării:

·         prelucrarea poate fi necesară în vederea încheierii unui raport juridic/contract și/sau pentru executarea acestuia;

·         prelucrarea poate fi necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine Societății;

·         constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, gestionarea sesizărilor/reclamațiilor în legătură cu serviciile/produsele noastre, pentru a putea rezolva eventualele aspecte sesizate; 

·         prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Societate sau de o parte terță, respectiv:

o   pentru administrarea activității noastre si îmbunătățirea serviciilor,

o   pentru gestionarea relațiilor noastre cu potențialii clienți și clienții existenți ori partenerii noștri, inclusiv promovarea activității noastre și a serviciilor oferite,

o   pentru gestionarea riscurilor aflate în legătură cu activitatea noastră,

·         prelucrarea se poate baza pe consimțământul dumneavoastră, doar dacă ne aflăm în una dintre ipotezele expres prevăzute de Regulament în acest sens.


4. SURSA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

În general, colectăm date cu caracter personal direct de la persoanele vizate.

Putem prelucra datele cu caracter personal și indirect, prin primirea sau oferirea accesului la acestea și din partea clienților noștri persoane juridice (precum în legătură cu date aparținând reprezentanților lor), terțe părți ori surse publice (precum platforme de rețele sociale) și de la alte firme din grupul DORALY, etc. În această situație, după caz, vom îndeplini obligațiile de informare cu privire la activitatea de prelucrare, astfel cum este prevăzut de GDPR. 

5. INEXISTENȚA UNEI OBLIGAȚII DE A NE FURNIZA DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL

În cazul în care datele cu caracter personal sunt colectate direct de la dumneavoastră, vă aducem la cunoștință că, de regulă, nu sunteți obligat să vă furnizați informațiile personale către Societate, cu excepția cazurilor în care furnizarea lor constituie o obligație legală sau contractuală ori o obligație necesară pentru încheierea unei relații juridice/contract.  Astfel, în măsura în care optați pentru unul sau mai multe dintre serviciile Societății, intrați într-o relație juridică cu Societatea sau beneficiați în alt context de serviciile/produsele noastre, furnizarea datelor cu caracter personal constituie o necesitate din perspectiva cerințelor legale și/sau a relației juridice cu noi, deoarece aceste informații sunt necesare pentru onorarea obligațiilor asumate de Societate în raport cu dvs. ori pentru furnizarea serviciilor și/sau produselor către dumneavoastră. Puteți alege să nu ne furnizați anumite tipuri de date cu caracter personal. Cu toate acestea, alegerea dumneavoastră de a nu furniza astfel de date nu va avea consecințe juridice pentru dumneavoastră în cele mai multe cazuri. Dacă alegeți să procedați astfel, acest lucru poate atrage imposibilitatea de a încheia și/sau executa anumite contracte cu dumneavoastră, poate afecta capacitatea noastră de a vă furniza serviciile solicitate, de a vă răspunde la întrebări/sesizări/solicitări ori de a vă transmite anumite comunicări și capacitatea dumneavoastră de a utiliza anumite aplicații și/sau servicii sau funcționalitățile și caracteristicile acestora.

6. PERIOADA DE PĂSTRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Păstrăm datele personale prelucrate doar atât timp cât este necesar pentru scopul pentru care au fost colectate (inclusiv conform legii sau reglementărilor aplicabile), astfel:

  • Pe durata gestionării relației cu potențialii clienți/clienții existenți (de exemplu pe durata existenței unui Cont chiriaș în site, în cazul clienților care au creat cont),
  • Pe durata prevăzută de legeîn situațiile în care există acte normative aplicabile în acest sens (de ex în cazul registrelor de contabilitate obligatorii și a documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară etc.);
  • Pe durata derulării contractului/raportului juridic pentru datele cu caracter personal necesare în executarea acestuia, inclusiv date cu caracter personal cu care DORALY poate intra în contact în desfășurarea raportului juridic, dacă legislația aplicabilă nu prevede o perioadă mai îndelungată pentru prelucrare;
  • Până la exercitarea dreptului de opoziție (opt-out) de către dumneavoastră pentru transmiterea de comunicări comerciale, respectiv dezabonarea de la newsletter, conținând informații și oferte privind serviciile și/sau produsele noastre, precum și cele ale partenerilor noștri,
  • Pe durata aferentă validității cookie-urilor și/sau altor instrumente de colectare și analiză a datelor online sau pe durata de existență a site-ului/paginii relevante, oricare încetează prima, pentru identificatorul online și alte date colectate prin cookies și instrumente similare în mediul online aferent site-ului și a paginilor Societății, inclusiv pe rețele sociale
  • Până la retragerea consimțământului pentru prelucrările de date personale întemeiate exclusiv pe consimțământ
  • Pe perioada de arhivare menționată de lege sau în politicile aplicabile ale Societății, după caz, pentru datele conținute în documentele pentru care legea sau Societatea au prevăzut arhivarea
  • În orice alte ipoteze ori în absența unor cerințe legale, reglementare sau contractuale specifice, perioada noastră de referință pentru păstrarea datelor personale este de minim 3 ani de la data încetării relațiilor/ultimul contact dintre Societate și persoana vizată.
  • Oricare date pot fi păstrate de Societate, prin excepție de la prevederile anterioare dacă este cazul, până la expirarea termenului de prescripție, în ceea ce privește situațiile în care Societatea ar avea un interes legitim să păstreze anumite date cu caracter personal în legătură cu un potențial litigiu ce ar putea să apară între părți, de exemplu in contextul posibilei angajări a răspunderii juridice a Societății ori a persoanei vizate de prelucrare.

În orice situație, cu excepția cazurilor în care legislația aplicabilă prevede altfel, ștergem datele dumneavoastră la momentul la care ne solicitați acest lucru. Situațiile de excepție aplicabile vor fi comunicate solicitantului prin intermediul răspunsului înaintat acestuia de societatea noastră în legătură cu solicitarea de ștergere a datelor.

7. DESTINATARII SAU CATEGORIILE DE DESTINATARI AI DATELOR CU CARACTER PERSONAL

De regulă, nu vom divulga datele dumneavoastră cu caracter personal; în anumite cazuri însă, există posibilitatea de a fi nevoiți să dezvăluim anumite date care vă privesc.

Societatea poate acorda acces/divulga datele personale în principal și doar în măsura în care acest lucru este necesar, către categorii de entități/persoane precum:

·         În vederea îndeplinirii scopurilor de prelucrare, putem dezvălui datele dumneavoastră către companiile afiliate DORALY, către partenerii contractuali ai DORALY, ori către persoane împuternicite care prelucrează datele dumneavoastră in numele sau sub autoritatea DORALY.

·         De asemenea, putem dezvălui datele dumneavoastră către autoritățile publice centrale și/sau locale, organisme administrative (precum autorități fiscale, alte entități de control și reglementare în domeniul de activitate al Societății, etc).

·         Societatea poate dezvălui date personale si către alte persoane fizice și/sau juridice atunci când există o obligație legală în acest sens ori interesul nostru legitim (de exemplu, în vederea obținerii de finanțare și a îndeplinirii obligațiilor aflate în sarcina noastră, putem transmite unele documente încheiate cu dumneavoastră către băncile finanțatoare ale DORALY).

·         În vederea îndeplinirii unor scopuri individual determinate pe baza consimțământului dvs., putem dezvălui datele dumneavoastră către terți și/sau persoane indicate în documentul pe care îl completați cu ocazia acordării consimțământului dumneavoastră.

·         În contextul realizării unor tranzacții, a unor restructurări sau a altor operațiuni corporative (respectiv în temeiul intereselor noastre legitime sau al îndeplinirii unor obligații legale), este posibil să divulgăm datele dumneavoastră către potențialii cumpărători, colaboratori sau consultanți ai acestora ori către autorități, după caz.

·         Terțe persoane în legătură cu imagini foto, testimoniale și alte asemenea care pot fi postate pe site-ul Societății, in sistemele IT și/sau paginile acesteia disponibile pe Internet, inclusiv în cadrul rețelelor sociale, în măsura în care ați fost de acord cu aceasta;

·         Datele colectate prin cookies sau alte instrumente online similare pot fi transmise către terțe părți conform Politicii de cookies, dacă dumneavoastră ați acceptat cookies de tipul third party (care aparțin altor entități decât societatea noastră – de ex. cookies utilizate de Google).

În toate aceste cazuri, vom depune eforturile rezonabile pentru a ne asigura că destinatarii datelor le prelucrează în condiții de securitate și confidențialitate, în conformitate cu scopul pentru care le-au fost transmise și cu respectarea drepturilor și intereselor dumneavoastră.

In mod obișnuit, datele vor fi transmise către entități din interiorul Uniunii Europene/Spațiului Economic European. Dacă DORALY transmite datele dvs. cu caracter personal către o țară terță sau către o organizație internațională, ne vom asigura că acestea sunt protejate corespunzător, respectiv că transmitem datele într-o țară care asigură un nivel adecvat de protecție conform evaluării de către Comisia Europeană ori, dacă se consideră că țara respectivă nu are legi echivalente cu standardele UE de protecție a datelor, vom cere terței părți să încheie un contract/acord/instrument obligatoriu din punct de vedere juridic care să reflecte aceste din urmă standarde sau să ofere alte garanții adecvate în acest sens, precum și să dovedească implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru asigurarea unui nivel de protecție similar cu cel existent pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în interiorul Uniunii Europene/Spațiului Economic European.

8. INEXISTENȚA UNUI PROCES DECIZIONAL AUTOMATIZAT

DORALY nu adoptă decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor care vă privesc care să producă efecte juridice cu privire la dumneavoastră sau care să vă afecteze într-un mod semnificativ.

Societatea poate crea și analiza profiluri utilizând datele cu caracter personal colectate online precum evaluarea de către dvs a produselor și serviciilor noastre, segmentarea potențialilor clienți/clienților pe diverse criterii precum vârstă, sex, cetățenie, etc, acestea putând fi utilizate pentru a vă transmite comunicări personalizate și a vă oferi informații despre care apreciem că sunt de interes pentru dvs despre noi și/sau partenerii noștri.

9. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ȘI MODUL DE EXERCITARE AL ACESTORA

DORALY este responsabilă pentru facilitarea exercitării oricăruia dintre drepturile dumneavoastră menționate mai jos. Oricare dintre aceste drepturi poate fi exercitat prin trimiterea unei cereri utilizând datele de contact de la pct. I.

Pentru protecția datelor dumneavoastră, pentru a preveni abuzul unor persoane rău-voitoare care ar urmări accesul la datele dumneavoastră, societatea noastră este posibil să vă solicite parcurgerea prealabilă a unor pași de identificare, pentru a ne asigura că dumneavoastră sunteți persoana care vă exercitați drepturile mai jos amintite prin intermediul unei solicitări. Acești pași prealabili vor fi parcurși numai în măsura în care avem îndoieli rezonabile cu privire la identitatea persoanei vizate care adresează solicitarea.  Astfel, dacă primim o solicitare din partea dvs. privind exercitarea oricăruia dintre drepturi, vă putem cere informații suplimentare pentru a vă verifica identitatea înainte de a acționa în baza cererii formulate.

În cazul în care introduceți o cerere în format electronic pentru exercitarea drepturilor dvs., informațiile vor fi furnizate de societatea noastră tot în format electronic acolo unde este posibil, cu excepția cazului în care solicitați un alt format.

Vom încerca să răspundem cu promptitudine la orice solicitare venită din partea dumneavoastră și, în orice caz, în limitele de timp menționate în mod expres de prevederile legale aplicabile (de regulă 30 de zile de la înregistrarea cererii). În anumite situații expres prevăzute de legislația aplicabilă, putem taxa o cerere de acces care va lua în calcul costurile administrative necesare pentru îndeplinirea cererii.

Dacă, urmare a aplicării unor dispoziții legale, societatea noastră nu poate da curs, în tot sau în parte, unei cereri primită din partea dumneavoastră în calitate de persoană vizată de prelucrare, atunci situațiile de excepție aplicabile vă vor fi comunicate prin intermediul răspunsului înaintat de Societate în legătură cu cererea în cauză.

  • Dreptul de acces: Aveți dreptul de acces, respectiv de a obține din partea Societății o confirmare dacă acesta prelucrează sau nu date personale care vă privesc și, în caz afirmativ, de a obține informațiile prevăzute de Regulament cu privire la prelucrarea datelor dvs. În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, aveți dreptul să fiți informat cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 din Regulament referitoare la transfer. La solicitarea dumneavoastră, Societatea furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării.
  • Dreptul la rectificarea datelor: Aveți dreptul de a obține de la Societate rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care vă privesc, respectiv completarea datelor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare. Atunci când este posibil sau necesar vom face corecții (după caz) pe baza informațiilor actualizate și vă vom informa cu privire la acest aspect, dacă este cazul. 
  • Dreptul la ștergerea datelor: Aveți dreptul de a obține din partea Societății ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, cu excepția anumitor ipoteze prevăzute de Regulament, dacă se aplică unul dintre următoarele motive: a) datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; b) vă retrageți consimțământul în baza căruia are loc prelucrarea în măsura în care prelucrarea se bazează exclusiv pe consimțământ și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; c) vă opuneți prelucrării efectuată în scopul unui interes public ori în scopul intereselor legitime urmărite de Societate sau de o terță parte şi nu există motive legitime care să prevaleze față de interesele/drepturile si libertățile dvs fundamentale în ceea ce privește prelucrarea sau vî opuneți prelucrării în scopuri de direct d) datele au fost prelucrate ilegal; e) datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine Societății  în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidența căruia se află acesta; f) alte situații prevăzute de Regulament în măsura în care sunt aplicabile  
  • Dreptul la restricționarea prelucrării: Aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în următoarele cazuri: a) Contestați exactitatea datelor, pentru o perioadă care îi permite Societății să verifice exactitatea datelor; b) Prelucrarea este ilegală, iar dvs vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; c) Societatea  nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar dvs le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau d) V-ați opus prelucrării în conformitate cu articolul 21 alineatul (1) din Regulament, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le-ați furnizat către Societate,  într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, și la transmiterea acestora către alt operator, fără obstacole din partea Societății, în cazul în care: (i) prelucrarea se bazează pe consimțământ în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (a) sau al articolului 9 alineatul (2) litera (a) din Regulament sau pe un contract în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (b) din Regulament și (ii) prelucrarea este efectuată prin mijloace automate. În cazul exercitării dreptului la portabilitatea datelor cu caracter personal, acestea pot fi transmise în mod direct de la Societate la un alt operator indicat de către dvs. în mod expres, acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
  • Dreptul la opoziție la prelucrarea în scopul intereselor legitime urmărite de Societate sau de o parte terță: În orice moment aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care va aflați, prelucrării efectuată în scopul unui interes public ori în scopul intereselor legitime urmărite de Societate sau de o terță parte, inclusiv creării de profiluri. În acest caz, Societatea nu va mai prelucra datele dvs cu caracter personal în acest scop, cu excepția cazului în care demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • Dreptul de opoziție la prelucrarea în scop de marketing direct: Atunci când prelucrarea are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrării în acest scop a datelor cu caracter personal care vă privesc, inclusiv creării de profiluri, în măsura în care este legată de marketingul direct respectiv.
  • Dreptul de retragere a consimțământului: În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs., aveți dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Ipoteza retragerii consimțământului nu este aplicabilă în cazurile în care temeiul prelucrării nu este consimțământul.
  • Dreptul de a depune o plângere sau o reclamație Dacă doriți să reclamați aspecte care privesc utilizarea datelor dumneavoastră personale, vă rugăm să trimiteți detaliile reclamației dvs. utilizând datele de contact furnizate la pct. I. Vom analiza și vom răspunde oricărei plângeri pe care le primim. De asemenea, aveți dreptul să depuneți o plângere la Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal ("ANSPDCP").

11. MODIFICĂRI ALE PREZENTEI INFORMĂRI

Prezenta Notă de informare poate fi supusă modificărilor, astfel că vă invităm să o revizitați constant. În cazul în care Nota de informare va fi modificată cu privire la aspectele sale esențiale (e.g., identitatea operatorului, scopurile prelucrării), vă vom comunica în prealabil acest fapt, prin orice mijloace de comunicare utilizate în mod obișnuit în relația dintre dumneavoastră și DORALY. 

Prin prezenta Notă, ați luat cunoștință de informațiile puse la dispoziție de către DORALY în lumina Regulamentului și ați fost informat/ă de către Societate cu privire la drepturile pe care le conferă Regulamentul și legea română privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.