Societatea noastra se obliga sa tina cont in intreaga sa existenta de urmatorii factori de influenta: clienti, angajati, furnizori.
Noi ne-am angajat sa satisfacem cerintele clientilor nostri si cerintele reglementarilor aplicabile, oferindu-le produse performante, de un inalt nivel calitativ, conform nevoilor si asteptarilor lor. Ceea ce garanteaza acest angajament este sistemul de management al calitatii, certificat conform standardului ISO 9001:2015.
Sistemul este supus continuu unui proces de imbunatatire a eficacitatii acestuia, prin planificare, monitorizare si analiza datelor, urmate de actiuni adecvate la nivelul tuturor functiilor relevante din cadrul societatii.
Pornind de la realitatea ca existenta companiei depinde de client, conducerea societatii a stabilit obiectivele calitatii pentru o intensa si sistematica orientare catre client. In acest scop a fost adoptata politica: orice cerere speciala a clientului sa fie analizata cu atentie, astfel incat, prin flexibilitate manageriala in determinarea si analiza cerintelor referitoare la produs/serviciu, sa fie posibila satisfacerea oricaror solicitari care intra in domeniul de activitate.